Hae tästä blogista

Löydät @nuoretpamilaiset myös Instagramista!

tiistai 15. joulukuuta 2015

Joulukalenterin 15. luukku: Vaikuttajana johtokunnassa







Heippa kaikille!

Olen pian 21-vuotias Turkulainen tyttö. Itse en ole vielä hirveästi PAM-juttuja kerennyt seuraamaan tai tekemään, mutta jäsenenä olen ollut muutaman vuoden jo. Minut valittiin varajäseneksi johtokuntaan, joten varmasti olen esillä tästä eteenpäin vähän enemmän. Käyn siis töissä aika paljon, ja siinä ohella teen kaikenlaista muuta. Tällä hetkellä teen töitä joulusesongin ajan tehtaanmyymälässä, Scanfoodilla.

Asiakaspalvelu on bravuurini, ja ehkä se myyminenkin onnistuu siinä ohella. Rakastan höpöttelyä!

Olen nuorisokuorossa, joka on nimeltään Turku Cathedral Youth Choir, näin kavereiden kesken TCYC. Tässä joulun alla on ollut muutamia konsertteja, keikkoja ja vielä ennen vuoden loppua, on meillä vielä tekemistä. Meitä voi myös seurata Facebookissa, Turku Cathedral Youth Choir-nimellä. Minulla on myös pieni kääpiömäyräkoira, jonka nimi on Olivia. Hän on vasta 5 kuukauden ikäinen, joten touhua riittää!

Teen tässä myös ohella hyväntekeväisyysjuttuja, eli autan vähävaraisia perheitä. Tässä joulun alla se on aika tärkeää, että saadaan joka lapselle ruokaa pöytään ja hyvä joulu. Olen siis ammatiltani ravintolakokki, josta siis olen saanut paperit reilu vuosi sitten. Kävin taannoin myös järjestyksenvalvoja kurssin, jonka saattamana pääsen tekemään konsertteihin ja festareihin ym. tapahtumiin hommia. Teen myös avustajatyötä, ja joka siis on nyt ollut lähinnä kouluavustajahommia kehitysvammaisten lasten kanssa. Sekin on tosi mahtavaa, koska lapset osaavat aina yllättää. Positiivisesti tietenkin! :-) Olen myös leiriavustaja muutaman kerran vuodessa Liiku-leireillä. Käyn myös vapaapalokuntaa Turussa, joka on ollut harrastuksena jo monta vuotta. Nyt on ollut vähän hiljaista sen harrastaminen, koska kuoroon olen panostanut enemmän.


Veljiä minulla on 6, joten energiaa on riittänyt ihan pienestä asti. Äitini kannusti minua olemaan aktiivisempi PAM:in jäsen, joten tässä sitä nyt ollaan! Ei muuta kuin työniloa ja hyvää joulua kaikille! Elämä on vasta alussa.

Ps. Kyseinen pukkikuva on kuoron pikkujouluista, pitäähän jokaisen nähdä pukki!


Terveisin,

Niina Laitila

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti