Hae tästä blogista

Löydät @nuoretpamilaiset myös Instagramista!

sunnuntai 6. joulukuuta 2015

Joulukalenterin kuudes luukku: Ay-toimintaa yli mantereiden


Hei,

Olen Anni Hasunen ay-aktiivi Turusta. Toimin aktiivisesti PAMin nuorisotoiminnassa sekä alueellisesti omassa ammattiosastossani. Ay-toiminta vei minut mennessään n. viisi vuotta sitten. Aluksi ajattelin, että minulla ei ole aikaa tähän, mutta tutustuessani toimintaan ymmärsin, että tätä minä haluan tehdä nyt ja tulevaisuudessa.

Pikkuhiljaa olen päässyt myös näkemään mitä ay-toiminta on kansainvälisesti ja nyt olen parhaillaan täällä Kolumbiassa Saskin opintomatkalla, josta lähetän teille terveiset. Suosittelen kaikkia lähtemään mukaan myös kansainväliseen toimintaan! Avartaa silmiä kummasti :)


Lisätietoja Saskista saat www.sask.fi ja sieltä voi liittyä Saskin kannatusjäseneksi ammattiosastona tai yksityishenkilönä.

Anni Hasunen

PAMin nuorisovaliokunnan vpj
Turku


Kerro sinäkin oma tarinasi ja jaa se meille sosiaalisessa mediassa hashtagilla #rakkaudestavaikuttamiseen tai lähetä se meille tänne blogiin julkaistavaksi osoitteella paminnuoret@gmail.com. Julkaisemme myös tarinoita sosiaalisen median puolelta täällä blogissa eli jakaminen kannattaa ja niistä vinkkaaminen meille on myös suotavaa. Kerro tarinasi, tee toiminta näkyväksi, ole ylpeä tekemisestäsi ja kiitä heitä jotka vaikuttavat meidän kaikkien puolesta!

Me haastamme juuri sinut mukaan NYT!
Kerro tarinasi #rakkaudestavaikuttamiseen –teemalla ja ole mukana porukassa, joka luo tapoja toimia ja kuuluu aktiivisesti kaikkialla.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti