Hae tästä blogista

Löydät @nuoretpamilaiset myös Instagramista!

keskiviikko 25. toukokuuta 2016

Tampereen ammattiosaston 705 nuorisovastaava esittäytyy (ja haastaa mukaan myös muut nuorisovastaavat kertomaan itsestään!)



Viime viikolla tulin valituksi Tampereelle Pam 705 ammattiosaston uudeksi nuorisovastaavaksi. Odotan innolla uusia kuvioita osastomme johtokunnan jäsenenä ja järjestötoimintaa teidän nuorten parissa. On siis korkea aika kertoa hieman itsestäni.

Olen 28-vuotias Restonomiopiskelija ja kokemusta minulla on reilun vuosikymmenen ajan Pamilaisilta työpaikoilta. Erilaisten tapahtumien suunnittelu ja työskentely nuorten parissa on aina kiinnostanut minua ja järjestö- ja yhdistystoiminnasta minulla on kokemusta mm. Nuorisovaltuustossa toimimisesta ja oppilaskunnasta. Olen myös oman työpaikkani varaluottamusmies.

Ay-toiminnasta kiinnostuin kunnolla viimesyksyisen nuorten tapahtuman myötä, jossa etsittiin uusia nuoria Tampereen nuorten toimintaryhmään ja kerrottiin mahdollisuudesta lähteä työelämätiedottajaksi kouluille ja työpaikoille. Pikkuhiljaa käynnistyneen työelämätiedottaja- projektin ja -kurssin myötä päädyin istumaan saunailtaa osastomme naisten kanssa, jossa minulle kerrottiin mahdollisuudesta lähteä Nuorisovastaavaksi. Olin todella innoissani ajatuksesta, sillä Nuorisovastaavaksi ryhtyminen oli käynyt mielessäni ensimmäisen kerran pari vuotta sitten.

Ammattiliittoon kuuluminen on ollut minulle aina itsestäänselvyys ja olen sen myötä saanut myös uusia ystäviä ja mukavia kokemuksia. On hienoa, että on erilaisia tahoja aktiivisia henkilöitä, jotka jaksavat panostaa meidän työntekijöiden hyvinvointiin ja oikeuksiin työpaikoilla ja vapaa-ajalla. Mielestäni Palvelualojen ammattiliitto edustaa kaikkea näitä asioita. Arvostan ay-toimintaa ja minusta on hienoa olla mukana toteuttamassa omalta osaltani asioita, joista voi olla meille kaikille Pamilaisille hyötyä nyt ja tulevaisuudessa.

Osallistun kesäkuussa Nuorten kesäpäiville Kirkkonummella, jossa toivottavasti pääsen tutustumaan teihin nuoriin ja muihin nuorisovastaaviin paremmin. Minulle saa rohkeasti tulla juttelemaan ja kertomaan mikä juuri Sinua kiinnostaisi ja mikä on mielestäsi se juttu millä saadaan lisää nuoria aktiiveja Pamin riveihin. Nyt kun virallinen osuus on hoidettu, keskityn jatkossa päivittelemään kuulumisia Pam705 osaston nuorten toiminnasta ja omia ajatuksiani nuorena aktiivina :)


NÄHDÄÄN KIRKKONUMMELLA kesäpäivillä ja mukavaa alkanutta kesää,

Iloisin terveisin,

Taru Kaustinen
Nuorisovastaava
Palvelualojen ammattiliitto
Pam 705

Löydät minut myös Facebookista ja instagramista (ig MSKOISTINEN)

Lisää infoa nuorisovastaavista ja siitä mitä kaikkea nuorisovastaavat tekevät löydät täältä:
https://www.pam.fi/wiki/ammattiosaston-nuorisovastaava.html

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti