Hae tästä blogista

Löydät @nuoretpamilaiset myös Instagramista!

sunnuntai 11. joulukuuta 2016

Joulukalenterin luukku 11: Rakasta!


Rakkaudella osoitamme muille sen, että välitämme heistä. Rakkaudella saavutamme mitä haluamme ja rakkaus puhdistaa sieluamme ilman lääkitystä. 



Rakkaus voidaan yhdistään hyvinvointiin, koska se on kuin lääkärin vastuu potilasta kohtaan.



Näitä lauseita käyttäen voimme ilahduttaa toisen osapuolen sydäntä ja mieltä:

Silloin kun sinua ikävöin, niin sydäntäni minä kädelläni hipelöin,  sillä minä tiedän olevasi varmasti ♥

Et ole silmieni edessä, mutta olet ainoa mitä näen ♥

Olen mustasukkainen jokaiselle sekunnille,  jota vietät ilman minua. Anna minun olla aikasi, ilman että sinulla olisi mitään muuta aikaa ♥

Olet juuri alkanut ikäni ja elämäni alku ♥

Olet minulle enkeli, jonka sielu on sielussani ja josta en pysty kauemmaksi menemään. Jos yritän päästä kauemmaksi niin huomaan sieluni huutavan sielusi luokseen ♥

Olet se, jota olen etsinyt. Sinä olet tasannut elämäni miinukset ja plussat ja rakennamme yhteiset plussat aina kun sinä minua pussaat ♥

En odota muuta kuin sitä, että jonain päivänä sama katto yhdistää meitä ♥

Nimesin sinua silmäkseni, kasvatin sinua verisuonissani, lahjoitin sinulle kaikkia tunteitani ♥
 

En osannut ajatella sitä, että kiinnityn suhun näin paljon, enemmän kuin mihinkään muuhun. En osannut ajatella sitä että onneni on onnestasi kiinni. En tahdo muuta kuin nähdä sinua onnellisena ja mielesi rauhallisena♥

Ystävällisin terveisin,
Muhis
Minä rakastan sinua!



Tämä joulukalenterin luukku on osa nuorten PAMilaisten joulukalenteria. Kalenterin luukkujen takaa löydät vinkkejä jaksamiseen ja hyvinvointiin töissä ja arjessa. Katsothan muutkin 23 luukkua ja jaa oma hyvinvointivinkkisi somessa häsärillä #vainpamjutut. Osallistuneiden kesken luvassa ylläripalkintoja!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti