Hae tästä blogista

Löydät @nuoretpamilaiset myös Instagramista!

maanantai 12. joulukuuta 2016

Joulukalenterin luukku 12: Muista ateriarytmi ja eväät!



"Olen väsynyt ja nälkäinen!" -Nipsu

Joululahjaksi vinkki, miten syödä terveellisesti ja säännöllisesti työpäivän aikana
Ateriaväli 3-4 tunnin välein, juo vettä 2-3 litraa päivässä, pidä annoskoko kohtuullisena

Aamupala: puuroa, mustikoita, raejuustoa ja kahvi/tee
Lounas: lohi/kana-avokado-kananmuna -salaatti, siemeniä, öljyä
Välipala: 1 % viili + sokeroimaton piltti TAI proteiinipatukka
Päivällinen: 2 pientä tortillaa jauheliha-paprika-sipuli -täytteellä, salaattia
Iltapala: rasvatonta rahkaa, ananasta sekä Real-leipä leikkeleen ja kurkkuviipaleiden kera

Näillä eväillä pysyy virkeänä ja jaksaa liikkua!

Nautinnollista joulun odotusta <3



Kirjoittaja on luottamusmies ja aktiivinen pubivisailija Mirva Saarelainen


 
Tämä joulukalenterin luukku on osa nuorten PAMilaisten joulukalenteria. Kalenterin luukkujen takaa löydät vinkkejä jaksamiseen ja hyvinvointiin töissä ja arjessa. Katsothan muutkin 23 luukkua ja jaa oma hyvinvointivinkkisi somessa häsärillä #vainpamjutut. Osallistuneiden kesken luvassa ylläripalkintoja!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti